sâmbătă, 15 martie 2008

Basescu.... este el prost? sau consilierul de imagine...

Ieri.. cand am ajuns de la servici, m-am trezit cu Base la tv... hai, okay, sa vedem ce are de spus, si m-am trezit cu o declaratie: "Eu (Base The GOD) in calitate de cap de familie..." , m-am crucit, presedintele "nostru", "revolutionarul portocaliu", ne vorbeste in calitate de cap de familie... Asta a fost prea mult, acum ar trebui sa iasa toti barbatii a caror neveste au fost vreodata injurate, sa faca o conferinta de presa?? Presedintele tarii, trebuie sa vorbeasca doar in calitatea pe care o are... Imi pare rau pentru el, dar fisa e proasta, nu inteleg de ce o forteaza, vorbeste ca o tiganca...
Imi aduc aminte de Tap, cand a incercat sa nege ca fisu era implicat in tigareta 2.... Traim intr-o tara incredibila!

Niciun comentariu: